Gra w kręgle to lubiana forma spędzania czasu w gronie znajomych. To również często wybierane miejsce na różnego rodzaju spotkania pracownicze, a nawet imprezy urodzinowe dla młodszych klientów. Planując spędzić 2-3 godziny w kręgielni rzadko zastanawiamy się jak jest ona zorganizowana. Zazwyczaj telefonicznie umawiamy termin, w którym możemy skorzystać z wolnego toru, przychodzimy na miejsce, opłacamy rozrywkę, a po upływie ustalonego czasu wychodzimy. Tymczasem każda taka wizyta dla kręgielni oznacza konieczność wykonania kilku czynności. Będąc jej właścicielem, warto dołączyć do systemu rezerwacji online, których zalety opisujemy poniżej.
Dlaczego warto korzystać z możliwości, które stwarza technologia?
Czasy, w których wystarczyło założyć prostą stronę internetową i/lub konto na portalu społecznościowym, aby cieszyć się stałym dopływem nowych klientów minęły bezpowrotnie. W dobie silnej konkurencji i dużej różnorodności form spędzania wolnego czasu klienci pragną czegoś więcej niż oferuje tradycyjna kręgielnia. Rezerwacja online jest jedną z możliwości pozyskania klienta i co ważniejsze, sprawienia, że będzie on wracał. Żyjemy w ciągłym pośpiechu. Nie mamy zwykle czasu na dzwonienie i pytanie, czy kręgielnia ma w interesującym nas terminie wolny tor? Niemal każdy ma natomiast w kieszeni smartfona z dostępem do internetu za pomocą którego wykonujemy coraz więcej operacji.
System rezerwacji kręgielni zapewnia przede wszystkim wygodę i oszczędność czasu. Wystarczy chwila, aby sprawdzić wolne terminy, dokonać rezerwacji, opłacić ją, a następnie otrzymać przypomnienie o zbliżającym się terminie. Podobne systemy działają z powodzeniem np. w przypadku usług medycznych lub fryzjerskich. Za każdym razem optymalizują one obłożenie wolnych miejsc w danym punkcie usługowym i to bez pracy człowieka. Systemy działają całą dobę, dzięki czemu nie ma obaw, że przeoczymy godziny pracy kręgielni lub będziemy oczekiwać, aż ktoś odbierze telefon. Dodatkowo płacąc online za rezerwację skracamy do minimum czas pobytu w kręgielni i unikamy straty czasu na stanie w kolejce.
Korzyści ze wdrożenia systemu odnoszą wszyscy
Na wdrożeniu systemu korzysta zarówno klient, jak i właściciel kręgielni. Dzięki technologii do minimum skrócony zostaje czas obsługi klienta. Gość kręgielni mający wykupioną i opłaconą wcześniej rezerwację może niemalże od razu po wejściu rozpocząć rozgrywkę. Kręgielnia z kolei poza większą ilością zadowolonych klientów może prowadzić działania marketingowe skierowane do zarejestrowanych w systemie klientów. Mając bieżący wgląd do statystyk można uzyskać informacje o dniach i godzinach największego ruchu w kręgielni. Dzięki temu z łatwością może zaoferować specjalne obniżki w pozostałe dni, tak aby zmniejszyć odpływ klientów. Promocje, karty stałego klienta to najczęściej spotykane zachęty do ponownego skorzystania z oferty.
https://omikrongroup.pl/wp-content/uploads/2021/04/440bcb9d79edfc76899cc8bf5bf897b0.jpg