Linkedin został założony w 2006 roku, a do 2010 roku platforma miała ponad 70 milionów użytkowników, którzy aktywnie korzystali z serwisu. Linkedin został założony w oparciu o udostępnienie witryny, za pomocą której przedsiębiorcy mogą łączyć się z innymi specjalistami bez konieczności udostępniania szczegółowych informacji o ich życiu osobistym, co bardzo różniło się od istniejących wówczas serwisów społecznościowych, takich jak Facebook.
Linkedin szybko stał się najpopularniejszym serwisem sieciowym na świecie, umożliwiając ludziom dzielenie się swoimi osiągnięciami zawodowymi i rozwijanie relacji z innymi biznesmenami
Linkedin szybko stał się ulubionym miejscem marketingowców, którzy specjalizowali się w pozyskiwaniu klientów biznesowych (B2B)
Okazało się że Linkedin świetnie nadaje się do tego celu. Efektywne metody sprzedaży wdrożone na Linkedin mogą skutkować wysokiej jakości leadami (sprawdź czym są leady B2B), które przekładają się na zyski przedsiębiorstw. Istnieje wiele technik, które firmy muszą zastosować, jeśli chcą, aby ich kampanie generowania leadów na LinkedIn przyniosły świetne wyniki.
Poniższe 4 kluczowe wskazówki są niezbędne do wdrożenia, aby Twoja kampania odniosła sukces
1 – Profesjonalnie dopracowany profil Linkedin. Zanim zaczniesz nawiązywać kontakt z innymi specjalistami na LinkedIn, upewnij się, że Twoje konto wygląda tak profesjonalnie, jak to tylko możliwe.
2 – Zbuduj swoją sieć. Musisz upewnić się, że masz odpowiednią sieć powiązaną z Twoim kontem. Zasadniczo pokaże to potencjalnym klientom, że masz ugruntowaną pozycję w branży.
3 – Dołącz do odpowiednich grup na LinkedIn. Stworzenie własnej marki osobistej na Linkedin jest niezbędne do pozyskania wielu potencjalnych klientów. Angażując się w dyskusje, na powiązanych branżowo z Twoją firmą grupach Linkedin, można w łatwy sposób doprowadzić do wygenerowania wysokiej jakości leadu.
4 – Zaprezentuj swoją wiedzę. Wielu użytkowników Linkedin używa platformy jako miejsca merytorycznych dyskusji. Wielu profesjonalistów zwraca się po pomoc i porady dotyczące problemów, które napotkali w ciągu pracy. To tutaj masz okazję pokazać, że jesteś ekspertem w branży i ugruntować swoją reputację jako rzetelnego dostawcy usług w swoim sektorze.
https://omikrongroup.pl/wp-content/uploads/2020/11/linkedin-leady-b2b.jpg