Strona internetowa firmy – o czym warto pamiętać?

Strona internetowa firmy – o czym warto pamiętać?

Strona internetowa firmy to jednocześnie jej wizytówka i filar marketingu internetowego, który bezpośrednio wpływać może na sprzedaż. Dowiedz się, na co zwrócić uwagę projektując stronę dla swojej firmy.

1. Projektowanie stron internetowych dla firm – na co zwrócić uwagę?

2. Tworzenie stron internetowych – od czego zacząć?

Projektowanie stron internetowych dla firm – na co zwrócić uwagę?

Strona internetowa to jeden z najlepszych sposobów na dotarcie do nowej grupy klientów. Zarówno aspekt merytoryczny, jak i wizualny jest ważny. Każdy element strony wpływa na zbudowanie zaufania i wizerunku firmy w sieci. Istotny jest również sam aspekt techniczny. Dobra strona internetowa powinna być zbudowana w sposób przyjaznych do nawigowania dla użytkowników, a także łatwy w pozycjonowaniu. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do nowych grup klientów, a także zwiększenie sprzedaży czy zainteresowania usługami.

Projektowanie stron internetowych dla biznesu najlepiej powierzyć profesjonalistom, którzy nie tylko sprawnie stworzą stronę, ale również zadbają o jej wypozycjonowanie czy materiały graficzne.

Warto również uwzględnić samo późniejsze zarządzanie stroną. Aby robić to samodzielnie, najlepiej tworzenie stron oprzeć o prosty w obsłudze i intuicyjny system zarządzania treścią (CMS).

Oprócz tego strona powinna być responsywna, czyli dopasowywać się do ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana – komórek, tabletów i innych urządzeń przenośnych. Warto wiedzieć, że obecnie duża liczba internautów przegląda sieć na smartfonach i tą drogą podejmuje decyzje zakupowe.

Tworzenie stron internetowych – od czego zacząć?

Tworzenie stron internetowych we współpracy z profesjonalną agencją projektową rozpoczyna się od ustalenia adresu strony, a także hostingu, czyli miejsca, gdzie w sieci przechowywane są materiały wyświetlane na stronie. Kolejny ważny aspekt to logo. W przypadku jego braku najlepiej zdecydować się na jego zaprojektowanie, ponieważ to właśnie elementy identyfikacji wizualnej firmy najbardziej przyciągają wzrok i zapadają w pamięć internautom.

We współpracy z klientem powstaje koncepcja strony. Wytyczne co do jej wyglądu czy funkcjonalności zostają przekształcone w projekt graficzny, a następnie rozpoczynają się pracę programistyczne. Kolejny etap to instalacja systemu do zarządzania treściami i ich wprowadzenie. Następny krok to wdrożenie strony i jej testy. Po tym etapie strona internetowa jest odbierana przez klienta. Warto wiedzieć, że współpraca nie kończy się w tym momencie – klient może skorzystać z gwarancyjnej i pogwarancyjnej obsługi.

https://omikrongroup.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210409212709_pexels-photo-461077.jpeg.jpg